Nálunk lehetőséged lesz:
- A beérkezett bankszámla, illetve elektronikus csatorna használat során felmerülő ügyfélpanaszokat/megkereséseket befogadni, kivizsgálni, nyilvántartani, az illetékes terület felé továbbítani, megoldani, megválaszolni;
- Teljes körűen dokumentálni a panaszkivizsgálást valamint a levelezést;
- Biztosítani az ügyfelek felé a kitűzött panaszkezelési és válaszadási átfutási idők betartását;
- Adatszolgáltatást nyújtani;
- Az adatbázisokat pontosan, naprakészen vezetni;
- Alkalmanként támogatni a riportok, kimutatások készítését.
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
- Kiváló kommunikációs készséggel bírsz;
- Türelem és stressztűrő készség jellemez;
- Gyorsan tanulsz, képes vagy az új információkat hamar elsajátítani;
- Rutinszerűen kezeled az MS Office programokat.
Előnyt jelent, ha:
- Ügyfélszolgálati, ügyfélkezelési tapasztalatokkal rendelkezel;
- Tapasztalatot szereztél már banki környezetben.
Miért jó nálunk dolgozni?
- Minden szakmai támogatást megadunk neked ahhoz, hogy a szakma kiválósága válhasson belőled is: nem csupán munkát adunk, hanem fejlődési- és karrierlehetőséget is!
- Lehetőséget biztosítunk, hogy élvezhesd az otthoni munkavégzés előnyeit;
- Aktív társadalmi felelősségvállalási programjainkon keresztül megtapasztalhatod a közösség erejét és átélheted a segítségnyújtás örömét;
- Kollégáink által alapított Erste Klubokkal támogatjuk a munkaidőn kívüli kikapcsolódást. Alapíts, csatlakozz, vár a kutya-, gasztro-, környezetudatos-, valamint a futó klub, és a többi!