Nálunk lehetőséged lesz:
· Külföldi és hazai kötvény ügyletek, aukciók, jegyzés elszámolására;
· Forint pénzforgalom bonyolítására;
· Forint likviditás kezelésére;
· Számlaforgalom nyomon követésre és számlakivonatok egyeztetésére;
· Az ügyletekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátására.
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
· Legalább középfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettséggel rendelkezel;
· Nem okoz gondot számodra angolul alapszinten kommunikálni írásban;
· Előnyt jelent, ha szereztél már tapasztalatot befektetési szolgáltató, vagy banki Back Office területen;
· Magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak;
· Munkádat precízen és megbízhatóan végzed.
Miért jó nálunk dolgozni?
· Beleláthatsz az Erste Befektetési Zrt. mindennapi gyakorlatába és részletesen is megismerheted szervezetét, termékeit, illetve folyamatait;
· Lehetőséged lesz az önálló, felelősségteljes munkára, mely szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget biztosít;
· Minden eszközt biztosítunk a rugalmas, home-office-ban is elérhető munkavégzéshez;
· Egy összetartó, jókedvű csapat tagja lehetsz;
· Több csomagból választhatod ki a Neked legmegfelelőbb béren kívüli juttatást (cafeteria);
· Az ErsteCare program keretében egyéb juttatásokban részesülhetsz.