Nálunk lehetőséged lesz:
- Aktív részvételre az ügyfélélmény stratégia elkészítésében, az éves ügyfélélmény akcióterv kialakításában, végrehajtásában és nyomon követésében;
- Az üzleti tevékenységek támogatására CX design szakértelemmel és a fejlesztésre szoruló kulcsfontosságú területek azonosításával;
- Termékek, folyamatok, online és offline journey-k tervezésére, fejlesztésére és optimalizálására, service design módszertan alkalmazására;
- Ügyfélelvárások megismerésére, adatokból illetve belső és külső ügyfélvisszajelzésekből nyert insight-ok alapján ügyfélélményt növelő javaslatok megfogalmazására, képviseletére, üzleti területekkel közös megvalósítására;
- Ideális ügyfélút megtervezésére és aktív részvételre a bevezetésében;
- Aktív részvételre CX workshopok megszervezésében és lebonyolításában;
- Az ügyfélélmény javítását célzó feladatok és akciók megtervezésére, valamint azok végrehajtására, nyomon követésére;
- A fentiekhez kapcsolódóan keresztfunkcionális fórumok, megbeszélések, csapatok összefogására;
- Módszertani támogatás és oktatás nyújtására az üzleti területeknek;
- Riportok és átfogó elemzések készítésére, bemutatására és akciótervek kidolgozására;
- Aktív szerepvállalásra a lakossági ügyfelekről szerzett ismeretek, tanulságok és fejlődési lehetőségek vállalaton belüli terjesztésében.
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
- Felsőfokú gazdasági / marketing / szociológiai végzettséggel rendelkezel;
- Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel;
- 3+ éves tapasztalatod van ügyfélélmény menedzsment / minőségmenedzsment / folyamatmenedzsment területen;
- 1+ éves ismereted van a banki folyamatokról és a kapcsolódó banki szervezetről, melyet bankban vagy más szolgáltatói területen szereztél;
- Kiemelkedően magas ügyfélérzékenység jellemez;
- Kiváló kommunikációs és prezentációs készségekkel rendelkezel;
- Kiváló logikai és analitikus gondolkodásmódod van;
- Fejlett interperszonális képességekkel rendelkezel;
- Jártas vagy az Excel, Power Point, Figma és egyéb, vizualizációs eszközök innovatív használatában.
Miért jó nálunk dolgozni?
- A magyar pénzügyi szektor egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, innovatív bank munkavállalójaként velünk együtt alakíthatod az Erste Bank jövőjét, ismerheted meg a pénzpiaci szektor működését;
- Nálunk lehetőséged lesz a céljaid eléréséhez leginkább illeszkedő szakmai és készségfejlesztő programokon részt venni;
- Innovációra, folyamataink és működésünk jobbá tételére buzdítunk és teret adunk az ötleteid megvalósításának;
- A céges kultúrát Veled együtt szeretnénk folyamatosan jobbá tenni: élj a lehetőséggel és alakítsd ki velünk azokat az együttműködési kereteket, amelyben te is örömmel dolgozol!
- Egy aktív közösségi élet részese és tagja lehetsz;
- Munkád során lehetőséged lesz otthonról is dolgozni;
- Aktív társadalmi felelősségvállalási programjainkon keresztül megtapasztalhatod a közösség erejét és átélheted a segítségnyújtás örömét.