Munkakör részletei: Beérkező és kimenő hívások és üzenetek kezelése ügyfelektől Pontos és teljes körű tájékoztatás a cég termékeiről és szolgáltatásairól Az ügyfélkérések rögzítése és továbbítása az illetékes osztályoknak Feladataid: Gyors és professzionális válaszadás a beérkező hívásokra, visszahívások indítása Ügyfelek támogatása problémák megoldásában és kérdések megválaszolásában Az adatbázis frissítése az ügyfélkapcsolatok adataival A cég szkriptjeinek és belső eljárásainak betartása Profilod: Kiváló kommunikációs és aktív hallgatási készségek Ügyfélorientált gondolkodás és problémamegoldó hozzáállás Számítógépes ismeretek és Microsoft Office használata Román és orosz nyelvtudás; angol nyelv előny Előnyeid: Fix fizetés + teljesítménybónuszok Betanítás és folyamatos fejlődési lehetőség Dinamikus és barátságos munkakörnyezet Előrelépési lehetőségek Az önéletrajzokat közvetlenül a platformra lehet feltölteni, és kapcsolatba lépünk veled, amint érdeklődésre tartanak számot. |
Call Center Operátor
Közzétéve 2025. 08. 23.
|
Lejár 2025. 11. 15.
Munkaköri leírás
A munkakör kritériumai
A munka típusa | Teljes-munkaidő |
---|---|
Városok | Hibrid (Budapest) |