Nálunk lehetőséged lesz:
Bankkártya reklamációkkal, visszaélés-kezeléssel kapcsolatos feladatok elvégzésére;
Számlás és hitelezési visszaélésekkel kapcsolatos panaszkezelésre;
Bankkártya és payment reklamációkhoz és visszaélésekhez kapcsolódó chargeback és panaszkezelési folyamatok koordinálására;
Részt venni a bankkártya területtel kapcsolatos fejlesztésekben – specifikációk és tesztesetek írásában, tesztelésben és adminisztrációban;
A bankkártyás reklamációkhoz kapcsolódó statisztikák, készítésére.
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
legalább 2-3 év tapasztalatot szereztél releváns területen (bankkártya, panaszkezelés, ügyfélszolgálat);
felhasználói szinten ismered az Excelt;
Társalgási angol nyelvtudással rendelkezel;
Nyitott, energikus személyiség vagy;
Jó kommunikációs készséggel rendelkezel;
Önállóan és csapatban is megállod a helyed;
Ügyfélközpontú hozzáállásod van;
Precíznek és terhelhetőnek tartod magad.
- Felsőfokú szakirányú végzettség (gazdasági, pénzügyi, számviteli, informatikai).
Miért jó nálunk dolgozni?
Egy dinamikus, elhivatott és örökösen fejlődő csapat tagja lenni, mi nem csak követjük a trendeket és a változásokat, hanem szerves részei vagyunk.
Minden szakmai támogatást megadunk Neked ahhoz, hogy a szakma kiválósága válhasson belőled. Nem csupán munkát adunk, hanem fejlődési- és karrierlehetőséget is!
Szükséges tapasztalat megszerzését követően munkádat részben Home Office keretében is végezheted.
Kollégáink által alapított Erste Klubokkal támogatjuk a munkaidőn kívüli kikapcsolódást. Alapíts, csatlakozz, vár a bor-, gasztro-, jóga-, túra- valamint számos további klub!
Aktív társadalmi felelősségvállalási programjainkon keresztül megtapasztalhatod a közösség erejét és átélheted a segítségnyújtás örömét.