Szeretnél ötleteiddel hasznos technológiák fejlesztéséhez hozzájárulni? Legyen szó mobilitási megoldásokról, fogyasztói cikkekről, ipari technológiáról, energetikáról vagy építéstechnológiáról: Velünk lehetőséged nyílik arra, hogy javíts az emberek életminőségén világszerte.
Köszöntünk a Bosch világában.
A Bosch budapesti telephelye 1991-ben nyitotta meg kapuit. Több, mint 2700 munkatársunk dolgozik közösen. Számtalan fejlesztési projekt mellett, a budapesti telephely dél-kelet európai értékesítési központként regionális feladatokat is ellát, gépjárműalkatrészek, gépjármű-diagnosztikai készülékek, kéziszerszámok, valamint thermotechnikai berendezések és biztonságtechnikai rendszerek területén. Támogató osztályok, mint például a pénzügy, kontrolling, beszerzés, kommunikáció és humán erőforrás, szintén itt végzik tevékenységüket.
Job Description:- A bejövő HR-kérelmek kezelése a jegykezelő rendszerünkön keresztül, a problémák rangsorolása, nyomon követése és szükség szerinti megoldása vagy eszkalálása.
- A munkaviszony igazolásával és a személyes adatok frissítésével kapcsolatos back-office HR-feladatok feldolgozása.
- A munkavállalói nyilvántartások karbantartása és frissítése az SAP-ban, az adatok pontosságának és integritásának biztosítása érdekében.
- Munkaviszony igazolások és egyéb HR-dokumentumok időben történő elkészítése és kiállítása.
- Adminisztratív támogatás nyújtása, beleértve a nyomtatást, a dokumentumok aláírásra küldését és az iktatórendszerek karbantartását.
- Kommunikáció és együttműködés a HR üzleti partnerekkel és alkalmazottakkal – elsősorban a jegykezelő rendszerünkön keresztül – a kérelmek tisztázása és az állapotfrissítések biztosítása érdekében.
- A titoktartás és a vonatkozó adatvédelmi és vállalati szabályzatok betartásának biztosítása.
- Aktív, vagy (25 év alatt) passzív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Aktív nappali tagozatos hallgatónak kell lennie.
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete; SAP-ban szerzett tapasztalat előnyt jelent.
- Középszintű angol nyelvtudás (olvasás, írás és beszéd).
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
- Kiváló szervezőkészség, részletekre való odafigyelés és az egymással versengő prioritások kezelésének képessége.
- Kiemelkedő problémamegoldó képesség és eredményorientált gondolkodásmód.
- A titoktartás és az adatvédelem legjobb gyakorlatainak ismerete az alkalmazottak adatainak kezelése során.
- Átlagosan heti 30 órás munkavégzés hosszútávon, legalább 1,5 éven keresztül, azzal a rugalmassággal, hogy hetente 2-3 napot a elég helyszínen tölteni az irodai feladatok és az együttműködés támogatása érdekében.
Jövőbeli munkahelyed az alábbiakat kínálja:
rugalmas munkaidő | kedvezményes sportolási lehetőségek | üzemi étkezési lehetőség | jó tömegközlekedési lehetőségek | tér kreativitásnak | városi infrastrukúra | hibrid munkavégzési lehetőség